ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

میگوی بلک کینک کنگ(black king kong shrimp)

17-07-2014, 02:50 PM (آخرین ویرایش در 17-07-2014 03:24 PM توسط karshenas.)
ارسال: #1
میگوی بلک کینک کنگ(black king kong shrimp)
سلام
بعد تلاشهای بی وقفه خودم مدیر عزیز بخش میگوها یه مقاله ترجمه کردم دپش حالشو ببرین:
این یکی از کمیاب ترین و گران قیمت ترین میگو برای سرگرمی است. فرزندان این میگو دارای نرخ پایین بقا و می توان آنها را به سختی نگه دارید. این مقاله به طور خلاصه از گفته ها و تجربیات پرورشدهندگان است. این میگو گران است و پرورش دهندگان تمایل دارند تا اطلاعات کمتری از این میگو بدهند. در حالی که در ابتدا یک نوع بسیار شکننده است این در حال گرفتن به طور فزاینده ای قوی تر چرا که آنها در حال بازگشت به میگو زنبور عسل به طور منظم پرورش و همچنین ترکیبی (زنبور عسل معمولی / زنبور عسل تایوان) میگو، به طور موثر آنها را بیشتر رایج در سرگرمی و آسان تر به نگه دارید. پرورش و فروش این میگو کاملا می تواند سودآور باشد، اماآسان نیست و این که یک راه برای دریافت سریع ثروتمند نیست. گفته می شودبازار های این میگوی زیبا و کمیاب در حال رشد است و تقاضا در حال افزایش به احتمال زیاد به کاهش قیمت ها در این میگو بسیار بیشتر از آنها در حال حاضر ندارد. قیمت قابل توجهی پایین از یک جفت از این میگو برای $ 8500.00 USD مه 2009 فروخته شد، اما طول عمر فرزندان اندک است. اطلاعات موجود در این مقاله است بیشتر یا کمتر * در معرض خطر * و این مقاله تهدیدی برای پرورشدهندگان است ک مبادا سر آن ها بر ملا شود. و حاصل تلاش خودمkarshenas

منبع و سابقه

بحث هایی برای منشاء این میگو است با برخی از این ادعا آن است که یک جهش خود به خود از زنبورها برف سفید است در حالی که دیگران ادعا می کنند که آن خب این رازه نمیگم حالا ادامه رو بخونین.این است که به طور کلی پذیرفته شده است که آن را یک جهش به جای پرورش متقابل پیچیده بود اما هنوز بحث وجود دارد.
bee shrimp=میگو زنبوری
یه چیزی تو مایه های فلاوره نمیگن چیو و چیو جفت کردن و این شده خودمم کشف کردم هیچ جا نیست و با کلی جستجو تو سایتای خارجی


 

تولید مثل

سیاه پادشاه Kongs را می توان به دیگر سیاه پادشاه Kongs، شراب قرمز، پاندا، سایه پاندا، آبی پیچ، Mischling، CRS، میگو CBS نسبت داد، بلکه احتمالا با دیگر کانتونانسیس Caridina مخلوط اما نتایج چنین اختلاط (ببر و زنبورها) به راحتی در دسترس نیست. چگونه شما نژاد BKKs شما واقعا باید در خط خود و مادر شما در برخورد با بستگی دارد. مادر شما باید قادر باشد که به شما برخی از نشانه ای از میزان زنده ماندن میگو خاص که شما در حال خرید است. نرخ suruvival BKKxBKK می تواند کمتر از 10٪ ولی می تواند به عنوان بالا به عنوان 100٪ (هر چند بعید است)، و شما باید با کیفیت از نمونه شما در حال دریافت درک. ممکن است بهتر باشد که مخازن متعدد در مشترک آب / تصفیه به آن را آسان تر و امن تر برای جدا کردن زن berried به مخازن تولد. مگر در مواردی که شما می دانید که خطوط خود را به اندازه کافی قوی است که BKKxBKK دارای میزان بقا بالا ممکن است مفید باشد را انتخاب کنید تا برخی از ارقام به عنوان آنها را به یک نرخ بقای بالاتر می باشد.

 

تعیین جنسیت

سیاه کینگ کنگ می تواند مشکل رابطه جنسی را تا مدتی پس از بلوغ جنسی داشته باشد.. این غیر ممکن است برای شناسایی یک زین در زنان و حتی اگر یک زن است berried می تواند مشکل باشد به نقطه تخم مرغ در نگاه اول. هنگامی که آنها به خوبی به اندازه بلوغ جنسی و شکل بدن است می تواند مورد استفاده برای شناسایی جنس نر و ماده به عنوان زن خواهد بود کمی بزرگتر و دارای یک شاسی و کسی که دور میزند که در مورد بسیاری از گونه های کانتونانسیس Caridina است.



 

پارامترهای آب

از کجا شروع کنیم، ادعاهای بسیاری برای پرورش موفق در انواع پارامترهای آب وجود دارد. در عوض از لیست بالا و پایین من کارشناس براتون میگم این ادعاهای مکرر و قابل اعتماد رو. به طور کلی اکثر مردم توصیه نمیکنم آن هارا در مخازن کوچک نگهداری کنند، حداقل 25 گالن اغلب توصیه می شود، دلیل این که حجم بیشتری از آب است که آسان تر از آن است که برای حفظ پارامترهای آب ثابت است. (همونطور ک میدونین تو حجم بالا دیرتر پارامترها بهم میخوره و میگو باز اونی که بتونه تو 7 لیتر 30 تا میگو داشته بشه (مدیونی فک کنی خودمو میگم خخخخ )مستقل از ادعاهای از آنچه پارامترهای آب، بهترین همه منابع توصیه می کنند که هر چه هستند آنها ثابت بماند.. یکی دیگر از پیشنهاد مشترک است که کمی دریا در فیلتراسیون: فیلتر اسفنجی، هوادهی، حقه، فیلتر قوطی، الکتروشوک. معمولا بیش از یک مورد استفاده است که گاهی اوقات همه توصیه می شود، صرفنظر از اینکه چگونه به آن دست شما، آب خود را باید بسیار تمیز، تمیز، تقریبا آشامیدنی باشد. (ترتیب به معنی این نیست حاکی از صحت)

ادعای 1: پارامترهای آب از آب مقطر و آزاد بودن از آلودگی ها از هر نوع کم اهمیت تر می باشد. هنگامی که یک مخزن با موفقیت در آماده سازی برای میگو شما چرخه، آن را باید در یک اتاق آبی تمیز نگه داشته شود. درجه حرارت مخزن باید تحت پوشش باید در بین 64-68 Fداشت. PH باید زیر 6.8 است و باید بیش از 0.2 در مدت 48 ساعت یا بیشتر از 0.5 در 14 روز متفاوت است. KH باید در حدود 0-1 با عناصر ارائه شده توسط سنگ های معدنی، GH باید در سراسر زیر 4 بود داشت.

ادعا می کنند 2: پرورش موفقیت آمیز از این جوان نیاز بسیار کم PH 5-5.5، با KH از 0-2 و GH 4-6 با آب بین 68-70.


نتیجه گیری من (بخوانید: حدس منطقی بر اساس حساب های مختلف) با استفاده از این منابع و کمی از منطق است که از حقیقت به همه آنها وجود دارد. این میگو در واقع بهتر است در دمای بالاتر و pH خنثی و نزدیک اگر همه چیز کامل است ولی برای کسانی که شرایط آب نیز دوستانه تر برای بقای پاتوژن ها(باکتریایی، ویروسی و قارچی) که به معنی اگر یک عامل بیماری زا معرفی می شود و سپس آن را می تواند ویرانگر به جمعیت. من سرمایه گذاری برای حدس زدن پیشنهادات از درجه حرارت پایین و pH در واقع کمک به میگو زنده ماندن با کمتر آن را به غیب است.
تغذیه

آنها تمایل به خاران ضربه زننده، اما به طور کلی از آن است که پذیرفته شده است که اسفناج blanched و درجه بالا خوراک میگو گیاهی کافی است. یک رژیم غذایی متنوع یک رژیم غذایی سالم است. همچنین برخی از گزارش ها از مزایای یخ تغذیه copepods خشک به عنوان یک مکمل غذایی است، زیرا این مقادیر بالایی از کلسیم و پروتئین و سهولت هضم، این است که به خصوص برای خیلی جوان توصیه می شود وجود دارد. تغذیه با همه به عنوان میگو باید در حد اعتدال انجام می شود.

خلاصه چند وقت دیگه فلاور به جای اینکه بزارن بگن خوبه یا نه و ارزش داره میگو کینگ میزارن چون میگویی هیبرید و والدینش هنوز معلوم نیست و مانند سری میان پرورش دهندگان و منه . . .
(قابل توجه افرادی ک ادعا دارن)
شومام شاید فهمیدین بعدا
   
کپی برداری با ذکر نام آکوافان و من karshenas

ما دیگه رفتیم ، قصه ی ما به سر رسید Typing
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1 کاربر به دلیل این ارسال از karshenas سپاسگزاری کرده است.
hossein856
19-07-2014, 03:09 PM
ارسال: #2
RE: میگوی بلک کینک کنگ(black king kong shrimp)
خوب بود. يه قسمتايي قابل فهم نيست از نظر جمله بندي . وبرايش كني بهتر ميشه
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
سپاس نقل قول این ارسال در یک پاسخ
1 کاربر به دلیل این ارسال از aquafun سپاسگزاری کرده است.
md.razeghy
ارسال پاسخ 


موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  میگو نینجا (Ninja Shrimp) karshenas 0 1,025 19-06-2014 01:01 PM
آخرین ارسال: karshenas
  میگو نارنجی (Orange Shrimp) karshenas 0 1,310 19-06-2014 12:59 PM
آخرین ارسال: karshenas
  میگو گلوله برفی (Snowball Shrimp) karshenas 0 1,436 19-06-2014 12:57 PM
آخرین ارسال: karshenas
  میگو زرد (Yellow Shrimp) karshenas 0 1,636 19-06-2014 12:52 PM
آخرین ارسال: karshenas
  میگو ریلی (Rili Shrimp) karshenas 0 1,692 07-06-2014 04:37 PM
آخرین ارسال: karshenas
  میگو بلو تایگر - Blue Tiger Shrimp blackghost 0 2,002 05-06-2014 12:39 PM
آخرین ارسال: blackghost
  میگو رد چری - Red Cherry Shrimp blackghost 0 2,321 05-06-2014 12:22 PM
آخرین ارسال: blackghost

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان